Account Has Been Locked
This email is sent to the user when the user's account has been locked.
[ Reference ]
- The sample shown below is the default notification email message sent by this service.
- Note that the content of this email message can be changed by administrators.
Body
Subject: [IIJ ID service] Account has been locked
FROM: noreply@auth.iij.jp
TO: [Notification email address]
※本メールはシステムから自動送信されています。 |
iij-taro@example.jp 様 |
IIJ IDサービスをご利用いただきありがとうございます。 |
IIJ IDでのログインに連続して失敗したため、 |
アカウントがロックされました。 |
アカウントのロックが解除されるまで、IIJ IDへログインできません。 |
ロックが解除されるまで待つか、貴社の管理者にお問い合わせください。 |
ロック解除日時: 2023/11/20 11:56 (JST) |
※ このメールは送信専用です。返信できませんのでご注意ください。 |
※ このメールに心当たりがない場合、お手数ですが管理者までお問い合わせください。 |
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株式会社インターネットイニシアティブ |
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* This email is sent automatically from the system. |
Dear iij-taro@example.jp, |
Thank you for using the IIJ ID Service. |
Your account has been locked because you consecutively failed to log in to IIJ ID. |
You cannot log in to IIJ ID until your account is unlocked. |
Please wait for unlock time, or contact your company's administrator. |
Unlock time: 2023/11/20 11:56 (JST) |
* This is a send only email. Please note that you cannot reply to this email. |
* We apologize for the inconvenience, but request that you contact |
the administrator in the event that you do not recognize this email. |
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Internet Initiative Japan Inc. |
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