Account Has Been Locked

This email is sent to the user when the user's account has been locked.

[ Reference ]

  • The sample shown below is the default notification email message sent by this service.
  • Note that the content of this email message can be changed by administrators.

Body

Subject: [IIJ ID service] Account has been locked
FROM: noreply@auth.iij.jp
TO: [Notification email address]

※本メールはシステムから自動送信されています。
 
iij-taro@example.jp 様
 
IIJ IDサービスをご利用いただきありがとうございます。
 
IIJ IDでのログインに連続して失敗したため、
アカウントがロックされました。
 
アカウントのロックが解除されるまで、IIJ IDへログインできません。
ロックが解除されるまで待つか、貴社の管理者にお問い合わせください。
 
ロック解除日時: 2023/11/20 11:56 (JST)
 
※ このメールは送信専用です。返信できませんのでご注意ください。
※ このメールに心当たりがない場合、お手数ですが管理者までお問い合わせください。
 
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株式会社インターネットイニシアティブ
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* This email is sent automatically from the system.
 
Dear iij-taro@example.jp,
 
Thank you for using the IIJ ID Service.
 
Your account has been locked because you consecutively failed to log in to IIJ ID.
 
You cannot log in to IIJ ID until your account is unlocked.
Please wait for unlock time, or contact your company's administrator.
 
Unlock time: 2023/11/20 11:56 (JST)
 
* This is a send only email. Please note that you cannot reply to this email.
* We apologize for the inconvenience, but request that you contact
the administrator in the event that you do not recognize this email.
 
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Internet Initiative Japan Inc.
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