Password Has Expired

This email is sent to the user when you have attempted to authenticate a password with the password expired.

[ Reference ]

  • The sample shown below is the default notification email message sent by this service.
  • Note that the content of this email message can be changed by administrators.

Body

Subject: [IIJ ID Service] Password has expired
FROM: noreply@auth.iij.jp
TO: [Notification email address]

※本メールはシステムから自動送信されています。

iij-taro@example.jp 様

IIJ IDサービスをご利用いただきありがとうございます。

ご利用のユーザでログインが行われましたが、
パスワードの有効期限が過ぎているため、認証に失敗しました。
以下の「パスワードリセット画面」のURLより、パスワードリセットを行ってください。

--------------------------------
[ID]
iij-taro@example.jp

[パスワードリセット画面]
https://www.auth.iij.jp/signin/password_reset
--------------------------------

※ このメールは送信専用です。返信できませんのでご注意ください。
※ このメールに心当たりがない場合、お手数ですが管理者までお問い合わせください。

====================================
株式会社インターネットイニシアティブ
====================================


-------------------------------------------------------------------------
* This email is sent automatically from the system.

Dear iij-taro@example.jp,

Thank you for using the IIJ ID Service.

You attempted to login, but since your password has expired, authentication failed.
Please reset your password by clicking the URL of Password Reset Page below.

--------------------------------
[ID]
iij-taro@example.jp

[Password Reset Page]
https://www.auth.iij.jp/signin/password_reset
--------------------------------


* This is a send only email. Please note that you cannot reply to this email.
* We apologize for the inconvenience, but request that you contact
the administrator in the event that you do not recognize this email.

==============================
Internet Initiative Japan Inc.
==============================