Resetting User Passwords
This section describes the procedure to reset user passwords.
Once a password is reset, a temporary password is sent to the user and the operator via email.
- Click "Account" and then "User Management."
- Click "Edit" for the desired user.
Click "Reset Password."
Click "Reset Password."
A temporary password is sent to the user and the operator.
Refer to "New Temporary Password Has Been Issued" for contents of the password reset notification email to be sent.FROM: noreply@auth.iij.jp
TO: [Notification email address]
Subject:【IIJ IDサービス】仮パスワードが発行されました
※本メールはシステムから自動送信されています。
iij-jiro@example.jp 様
IIJ IDサービスをご利用いただきありがとうございます。
仮パスワードが新規発行されました。
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[ログインID]
iij-jiro@example.jp
[仮パスワード]
XXXXXXXXXXXX
2018/04/11 16:58 (JST) まで有効
[ログイン用URL]
https://www.auth.iij.jp/console/
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有効期限が切れた場合は、
ログイン用URLにアクセスして、ログインIDを入力してください。
仮パスワードが新規発行されます。
※ このメールは送信専用です。返信できませんのでご注意ください。
※ このメールに心当たりがない場合、お手数ですが管理者までお問い合わせください。
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株式会社インターネットイニシアティブ
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* This email is sent automatically from the system.
Dear iij-jiro@example.jp,
Thank you for using the IIJ ID Service.
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[Login ID]
iij-jiro@example.jp
[Temporary password]
XXXXXXXXXXXX
Expires at 2018/04/11 16:58 (JST)
[Login URL]
https://www.auth.iij.jp/console/
--------------------
If the expiration date has passed, please access the login URL and enter your login ID.
A new temporary password will be issued.
* This is a send only email. Please note that you cannot reply to this email.
* We apologize for the inconvenience, but request that you contact
the administrator in the event that you do not recognize this email.
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Internet Initiative Japan Inc.
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